Tuesday, January 30, 2007

שאלות שנשאלות בתדירות גבוהה

ש: מי אתם?
ת: אנחנו קונור-סאבס, קבוצת פאנסאב ישראלית שמתרגמת אנימה לעברית.

ש: מה זה קבוצת פאנסאב?
ת: נא ללחוץ פה.

ש: קונור-סאבס? מי זה קונור לעזאזל?
ת: קודם כל אנחנו מבקשים שתדברו עליו יפה כי קונור הוא אלוהים. ואם לא תאמינו בו תגיעו כולכם לגיהנום. באמת.
זו התשובה הקצרה כמובן, אם אתם רוצים לדעת עוד על פועלו ומדוע כולנו עפר לרגליו, ליחצו פה ופה. [וגם אפשר לשאול בערוץ שלנו במירק]

ש: הורדתי פרק והמחשב לא מזהה את הקובץ/אני שומע רק קול ולא רואה תמונה /אני לא שומע כלום ולא רואה כלום/אני רואה תמונה ולא שומע קול/התמונה מקרטעת לי. מה בשם הקונור קורה פה?!?
ת: קודם כל להרגע, לקחת נשימה ארוכה ולהמשיך לקרוא. שני פתרונות למצב:י
.VLC אחד זה לנסות לנגן את הקבצים בעזרת הנגן
למינהם xvid/divx -והפתרון השני(והטוב יותר) הוא למחוק את כל מפענחי ה
,CCCP מהמחשב ולהתקין את K-liteואת כל חבילות ה-
שנוצרה במיוחד בשביל צפיה באנימה, ע"י צופי אנימה, ומכילה את שני נגני המדיה הטובים ביותר.

ש: איך מורידים פרק?
ת: השחרורים שלנו זמינים דרך תוכנת הביטורנט,
הנדיבים יש גם הורדות ישירות.י Isratakuובחסות


ש: ביטורנט?! מה? זה מה שמקבלים כשמחלקים קוסינוס בסינוס?..
ת: לא בדיוק. לצערי הרב עוד לא מצאתי מדריך(נורמלי) בעברית לביטורנט אבל ממש לא קשה להבין במה מדובר. כל מה שצריך היא תוכנת ביטורנט(קליינט) ו.. זהו בעיקרון. אנחנו ממליצים על אזורס כי היא הכי טובה, וגם יש לה ממשק בעברית אם מישהו מעוניין בכך. אחרי ההורדה של התוכנה, אתם מורידים את הטורנט של הפרק אותו אתם חפצים מהטרקר שלנו, ופותחים אותו באמצעות התוכנה. זה הכל.
כתבתי מדריך לביטורנט בעצמי. צריך לחשוב איך מעלים אותו.
זכרו רק להשאיר את את ההורדה פתוחה גם אחרי שהסתיימה, ולשתף
. שיתוף מרצה את קונור.

ש: הורדתי את התוכנה, התקנתי אותה, אבל אני עדיין לא מבין מה עושים...
ת: אפשר לבקש עזרה בערוץ המירק שלנו.י

?(mIrc)ש: מה זה מירק
ת: מירק זו תוכנת צ'יטוט בעקרונה, חינמית לחלוטין(!), מלפני מלאנתאלפים שנה ואתם לא צריכים להרגיש רע אם אפילו לא שמעתם עליה. ניתן להוריד אותה פה.
ממולץ לקרוא פה לפני בשביל להבין דברים טוב יותר.
בקרוב גם מדריך למירק שנכתב ע"י _היקיקומורי.
הסרבר(שרת) שבו אנו נמצאים הוא
irc.rizon.net
וכשאתם שם כתבו
/join #conor-subs
וזהו, אתם התחברתם לערוץ.י
.י #conor-subs@irc.rizon.net אפשר גם ללחוץ ישירות על הקישורית הזאת

ש: מה זה כל ה-י האלה בסופי משפט?
ת: פתרון יצירתי לבעית סימני הפיסוק ההפוכים.

ש: אני רוצה להציע את שרותיי לקבוצה ואני מאמין בקונור בכל ליבי! מה עכשיו?
ת: צריך ליצור קשר עם _היקיקומורי ואפשר לעשות זאת דרך המירק או דרך האימייל
ConorSubs@gmail.com
-----

אם יש למישהו/מישהי עוד שאלות ניתן לשאול אותנו בערוץ שלנו.י

1 comment:

Anonymous said...

הורדתי מירק וכשהפעלתי היה כתוב "your download period has finish" או משו כזה ועכשיו הם רוצים שאני ארשם בכסף o.O אין איךלעשות שזה יהיה בלי כסף או משו o.O