Friday, April 6, 2007

Trigun - !פרויקט חדש

המון זמן מאז העדכון האחרון כי חיכיתי עד שנגיע לנקודת האל-חזור, וסוף-סוף הגענו אליה! הידד!

בכל מקרה, טריגאן! פרויקט חדש, אנימה ותיקה. אני יודע שסצינת הפאנסאב העברי לא קיימת הרבה זמן(יחסית) אבל עדיין קשה לי להבין מדוע אף אחד לא לקח על עצמו לתרגם את הסדרה הנ"ל. אבל כנראה שעדיף ככה, לא?
הרי לא הייתם רוצים להפקיר אנימה כזו בידיים של קבוצה מפוקפקת, נכון? ;^^

טריגאן הייתה אחת האנימות הראשונות שראיתי אי שם בשנת 2002 ויש לה ערך סנטימנטלי רב. ומעבר לכך, במשך הרבה שנים אח"כ הסדרה הזאת הייתה ממוקמת בראש רשימת "האנימה הכי טובה" שלי, ועד היום נשמר לה מקום די מכובד באותה רשימה. אני לא יודע כמה סדרות אקשן נעשה, כי כאלה כבר יש מספיק, אבל לכבוד ולעונג יהיה לי לעבוד על הפרויקט הזה, ואני מבטיח שנעשה את זה בצורה הטובה ביותר. בעזרת הקונור כמובן, ישתבחו שמו.

פרטים על הסדרה יבואו בהמשך.




עוברת ליטוש אחרון ברגעים אלו ממש,י Rec ,י[לכל המודאגים
ותשוחרר בימים הקרובים. אז רק עוד קצת סבלנות בבקשה]י

1 comment:

Anonymous said...

יאייי טריגאןן^_^
למרות שאני חושב שכולם ראו את זה כבר..
וכבר התחלתי לחשוב שנתשטם את RecT_T